Toate produsele comercializate de către xStore beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare prevăzute de ANPC și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Asigurarea garanției
Certificatele de garanție sunt emise de către xStore, iar intervențiile pentru produsele defecte aflate în prioada de garanție vor fi asigurate prin service-ul autorizat. Astfel, centrul de service este responsabil pentru asigurarea garanțiilor produselor pe care le achiziționați prin site-ul xStore.
Important
1. Nu fac obiectul garanției următoarele situații:
– Defectele de orice fel apărute ca urmare a instalării sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de către societatea comercială care a fabricat și asamblat produsul;
– Defectele de orice fel apărute ca urmare a uzurii în limitele normale în urma folosirii produsului în condiții normale.
2. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cât și cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi în momentul recepției reperelor pentru garanție în conformitate cu tarifele de service.
Recepția în service
Odată intrat în posesia noastră, produsul va fi verificat în service și se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia să fie remediată atâta timp cât produsul face obiectul garanției.
Remedierea
Măsurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din garanție, înlocuirea parțială sau integrală mergând până la returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.
Returul la client
1. După readucerea produsului în stare de funcționare, clientul este notificat, iar în termen de cel mult 48 de ore va fi contactat de către personalul xStore în vederea înmânării produsului.
2. Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de service de peste 10% din perioada de garanție, sau care la o singură intervenție depășește această perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice sau se returnează clientului contravaloarea produsului, la valoarea actualizată.
3. Timpul de nefuncționare prelungește în mod corespunzător termenul de garanție. Acest interval se consideră din momentul înregistrării în unitatea de service, până la aducerea produsului în stare de utilizare normală și notificare, în vederea ridicării produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.
Important
Toate pachetele trimise la service sunt verificate în momentul primirii, în prezența curierului, dacă este cazul. În cazul în care se constată lipsa produsului, pachetul este refuzat și returnat expeditorului.